Najlepsze na świecie

Bardzo chciałam napisać jakąś recenzję, któregoś z kryminałów Joanny Chmielewskiej. Przez długi czas coś mnie jednak stopowało. Odkryłam wreszcie co! Ja po prostu nie znam takich słów, którymi mogłabym opisać jak wspaniałe są to książki.


Książki Joanny Chmielewskiej są po prostu: najlepsze, pozytywne, super, fajne, cudowne, ciekawe, doskonałe, świetne, perfekcyjne, nieziemskie, fajowe, wyśmienite, pyszne, radosne, genialne, znakomite, odlotowe, mistrzowskie, rewelacyjne, fenomenalne, bombowe, fantastyczne, niezwykłe, niesamowite. I już :)


A tak serio to uwielbiam w książkach tej autorki poczucie humoru, pozytywnych bohaterów (zawsze lekko szurniętych - w dobrym sensie), sposób opisywania świata i zdarzeń oraz pomysły. Wszystko to co składa się na dobrą powieść.


boczne drogiA to moje osobiste ulubione tytuły (kolejność przypadkowa - wszystkie są nr 1):
  • Harpie
  • Boczne drogi
  • Studnie przodków
  • Wszyscy jesteśmy podejrzani
  • Wszystko czerwone
Harpie

Komentarze