Wiedziałam, że tak będzie

To nie będzie długa recenzja, bo właściwie nie ma takiej potrzeby. A raczej książka nie zasługuje na to, żeby się o niej rozpisywać.
wiedzialamzetakbedzie
Potrzebowałam czegoś najlżejszego. Za oknami była ponura jesień, dzieciaki smarkały, nikt obiadu za mnie zrobić nie chciał. Nie było czasu na czytanie, a jak się czas już znalazł to trudno się było skupić. Wniosek - babska książka, najlepiej taka z humorem, Panem Idealnym i długo-i-szczęśliwie.

"Wiedziałam, że tak będzie" wydawała się być idealna. I była. Historia dwóch przyjaciółek, które jadą do Włoch, żeby odebrać wielka wygraną. Zostawiają za sobą swoje całe dotychczasowe życie (bez żalu) i z głowami pełnymi marzeń wyruszają w lepsze nieznane.

Można powiedzieć zgodnie z tytułem - wiedziałam, że tak będzie. W książce roi się od niemożliwych zbiegów okoliczności, czarujących nieznajomych i losu, który sprzyja bohaterkom. Poziom cukru i nierealności przekroczył wszelkie przyjęte normy.

Jak ktoś lubi tego typu książki - zachęcam jak najbardziej do przeczytania. Umysł się nie przegrzeje, a raczej zrelaksuje, za to serce wypełni nadzieją - może mnie też coś takiego spotka.

Moja ocena: 5/10
Tytuł: Wiedziałam, że tak będzie
Autor: Kasia Pisarska
Dla kogo: Dla lubiących słodkie historie o tym, że w życiu zdarzają się cuda

Komentarze