Wypijmy, nim zacznie się wojna

Zacznijmy od tego, iż czytaniem książek miałem się zająć na emeryturze. Jednak za sprawą przemiłych bibliotekarek i serii książek, którą mam zamiar zachwalać wróciłem na łono czytelników.

Otóż zostałem przekonany do przeczytania kryminału Dennisa Lehane „Wypijmy zanim zacznie się wojna” i szok jaki przeżyłem po 10 letniej przerwie od zgłębiania literatury zmusił mnie do przeczytania całej serii książek o parze detektywów Kenzi – Genaro.

Styl w jakim pisze Lehane jest rewelacyjny. Ani przez chwile nie pozwala nam się nudzić, książki nasycone są czarnym humorem, a akcja i jej zwroty sprawiają, że ciężko się oderwać od lektury. Iskrzenie między parą wspólników powoduje, że z niecierpliwością człowiek zagłębia się w historię oczekując jej rozwinięcia, a po skończeniu jednej części szuka się
następnej.
wypijmy zanim zacznie się wojna
Seria składa się z sześciu książek:
1. Wypijmy, nim zacznie się wojna, 2005
2. Ciemności, weź mnie za rękę, 2005
3. Pułapka zza grobu, 2006
4. Gdzie jesteś, Amando?, 2008
5. Modlitwy o deszcz, 2009
6. Mila księżycowego światła, 2011

Pomimo, że nie są one połączone, to polecam jednak czytać w kolejności
powstania. Na pewno nie będziecie zawiedzeni!

Pozdrawiam
Alx


Komentarze