Życie piłkarza

Ostatnio miałem sposobność przeczytać autobiografię Andrzeja Iwana pt. "Spalony". Wybrałem tę książkę, ponieważ jestem fanem piłki nożnej i chciałem zobaczyć jak wygląda świat piłkarski w oczach byłego zawodnika.

Powieść przedstawia znane i mniej znane kulisy życia piłkarza Andrzeja Iwana, jego dzieciństwo, karierę oraz życie po zakończeniu kariery.

Podobało mi się, że książka ukazuje prawdziwe życie piłkarzy w Polsce oraz za granicą - ich nawyki, styl życia, skłonności do nałogów czy korupcję.

spalony andrzej iwan Ostatnio biografie piłkarzy są bardzo popularne - można przeczytać o życiu takich sław jak m.in. Christiano Ronaldo, Wayne Rooney czy Kazimierz Deyna. Jednak "Spalony" jest jedną z lepszych pozycji, ponieważ ukazuje całą prawdę o tym świecie i ludziach z nim związanych. Czytając nie miałem wrażenia, że coś jest koloryzowane czy ukrywane.

Ta pozycja jest wręcz obowiązkową lekturą dla wszystkich interesujących się piłką i sportem. Warto polecić też osobom "niewtajemniczonym", gdyż jest to bardzo dobrze napisana książka, która z każdym rozdziałem wciąga coraz bardziej.

Mateusz

Komentarze