Młodociani agenci istenieją... i maja się naprawdę nieźle.

Od kilku osób usłyszałam o książkach z serii "Cherub". Z wielkim zainteresowaniem sięgnęłam po pierwszą część z tej serii kiedy wreszcie udało mi się ją zdobyć. Nie zawiodłam się. Po raz kolejny trafiłam na książkę dla młodzieży, która ma szansę sprawić, że czytanie będzie dla dzieciaków naprawdę atrakcyjne.


"Rekrut" jest pierwszą częścią cyklu "Cherub", która opowiada przygody Jamesa Adamsa - sieroty, który zostaje zwerbowany do organizacji trenującej dzieciaki na tajnych agentów. Terrorysta nie wpuści do swej siedziby dorosłych w obawie przed szpiegami. Nie przyjdzie mu do głowy, że koledzy jego dziecka zrobili zdjęcia domu, skopiowali pliki z komputera i założyli podsłuch.

Pierwsza część skupia się na szkoleniu głównego bohatera i jego pierwszej misji... ale generalnie nic więcej nie mogę napisać - obowiązuje zakaz rozmowy z pomarańczowymi koszulkami. A dopóki po książkę nie sięgniecie - macie pomarańczową koszulkę!

Komentarze