I Zielone Norsevie 2016!

     Rok 2016 za nami, nadszedł czas podsumowań. Blogerzy robią topki, spisy, zestawienia itp.
Jakoś mi nie bardzo to pasowała, dlatego...

Przedstawiam Wam nową, zupełnie nieprestiżową, nie mającą żadnej ważności w branży, ale za to moją własną nagrodę:

ZIELONA NORSEVIA!

EDYCJA 2016!

Jury w składzie
Norsevia

Głos doradczy:
Mały Pędzik
Słoneczny Filozof

Wśród książek, które przeczytałam w 2016 roku wybiorę najlepsze (według Jury) w 7 kategoriach i 2 specjalnych:

W kategorii BABSKA KSIĄŻKA,

za trafne spostrzeżenia, język pełen humoru oraz kilka zdumiewających scen wygrała książka:
ROSÓŁ Z KURY DOMOWEJ!

W kategorii BIOGRAFIA,

za siłę i za to, że ma się ochotę ruszyć tyłek  wygrała książka:
RONDA ROUSEY. MOJA WALKA / TWOJA WALKA!

W kategorii KOMIKS,

za rysunki takie, że ja cię kręcę i szalony scenariusz wygrała seria:
AZYMUT!


W kategorii  DLA DZIECI

ex aequo

za niebanalne ilustracje i ciekawą fabułę wygrała książka:
NIEZWYKŁE PRZYGODY LATAJĄCEJ MYSZY!

oraz
(głos doradczy Słoneczny Filozof)
za to, że moje dziecko potrafiło się chwilkę zająć i dać mi chwilkę spokoju wygrała książka:
KSIĘGA DŹWIĘKÓW!

oraz
(głos doradczy Mały Pędzik)
za to, że Mały Pędzik w ogóle się zatrzymał wygrała książka:
OPOWIEM CI, MAMO, CO ROBIĄ AUTA!

 

W kategorii DLA MŁODZIEŻY

za magię, baśniowość i niebanalny przekaz wygrała książka:
WYBRANA  (Naomi Novik)

 

W kategorii FANTASTYKA

za to, że u pisarki widać miłość do języka polskiego i że uśmiałam się czasami jak głupia wygrała książka:
NOMEN OMEN

W kategorii DLA DOROSŁYCH

za miłość o książek, tak po prostu, wygrała książka:
WYJĄTKOWY ROK


Kategorie specjalne!

W kategorii ZASKOCZENIE ROKU

za, no cóż, zaskoczenie wygrała książka
KORPONINJA!


I ostatnia kategoria NAGRODA SPECJALNA

za pomysł, wykonanie, ilustracje i w ogóle genialny całokształt wygrała książka:
DRZEWO  (Łukasz Wierzbicki)


GRATULUJĘ ZWYCIĘZCOM!

Nagród nie ma, zaszczytu za bardzo też, ale jesteście super :)

Komentarze